101 smoothies

Boken ”101 smoothies” av Eliq Maranik var en av årets julklappar. Boken innehåller 101 smoothies med recept och bilder. Varje smoothie har ett eget uppslag; en sida med en bild och den andra sidan med receptet samt några rader längst ned där man kan skriva egna kommentarer och betygsätta smoothien.

 

Jag har ännu inte hunnit prova någon, men är sugen på att göra det snart. Kanske får man promenera iväg till närmaste mat affär och handla ingredienser.

 

Eftersom boken var en julklapp vet jag varken var man köper den eller hur mycket den kostar. Med lite google sök så har ni snart reda på det. Jag skulle gissa att den finns på vanliga bokhandlare eller andra affärer så som Åhléns.

 
 
 

Kommentarer till detta inlägg.
Skrivet av Olivia
2014-12-28 // 16:23:58

Å smoothies är typ det bästa som finns! Jättegott. Har du något favoritsmoothierecept?


Skrivet av Olivia
2014-12-28 // 16:24:42

Å smoothies är typ det bästa som finns! Jättegott. Har du något favoritsmoothierecept?

Svar: Hittills har jag aldrig följt recept & istället bara slängt i det jag har varit sugen på, alternativt det som funnits hemma. Oftast blir det bra, men ibland kan det smaka lite knasigt! ;)
Lina's rum



Namn:
Kommer du tillbaka?
Hemsida:

Kommentar:

Trackback